Ett par saker ni troligtvis inte visste om mig..

- Jag avskyr att stå på brunnar i duschen, har utvecklat någon skum fobi för det där. Försöker alltid tassa runt dem i stället och skuttar runt på ett ben om jag tåkat peta på brunnen med någon tå.

- Jag är en fjärdedel ungersk. Min morfar kom där ifrån och flydde hit till Sverige under andra världskriget om jag inte minns fel. Har döpt min blogg efter honom, Szalai var hans efternamn.

- Jag älskar att lära mig nya språk! Jag är sämst på att plugga själv så därför har jag inte lärt mig så mycket, men när jag väl pluggar så dröjer det inte så länge förens jag kan prata språket väldigt bra.

- Jag var rätt självständig som liten. Jag hade alltid stenkoll på vart mina föräldrar var och kom när dem ropade på mig, så jag fick ofta springa själv i städer och köpcentrum osv.

- Jag hade gärna gjort typ vlogs om jag inte hade sån scenskräck och lågt självförtroende, avskyr att vara framför en kamera haha.
4 kommentarer
Molly

Vilka språk är det du har lärt dig? Skulle också vilja kunna prata många fler än de jag läser nu :P

Svar: Har glömt dem jag kunnat haha! Bara för att jag inte hållt igång det, kunde prata tyska nästan flytande bland annat :c men jag förstår det fortfarande väldigt bra
Isabella Berger

Amanda [SPONTAN]

Kul att läsa :)

Svar: Vad roligt att det uppskattas haha! Blir ju lätt att man bara skriver ner något sådant när man inte kommer på något annat. ^^
Isabella Berger

Linafoto

Svar: Har kört porträtt med 200mm och bländare 2.8 när jag fick låna ett objektiv och jag älskade det. Saknar det lite faktiskt!

Bloggdesign, ja det är skitsvårt, det enda jag gillar med min design nu är designen på inläggen. Vi får se, det kommer väl när det kommer :)

i s a b e l l a w l

Svar: Åh, tack så mycket fina du ❤