Annorlunda självporträtt

Jag är en nattuggla. Så är det bara, har alltid varit och kommer alltid vara. Ända sedan jag var liten har jag alltid blivit så fruktansvärt kreativ på nätterna, inte sådär jättekul att ligga i sängen alldeles klarvaken och rastlös som sjutton hela natten. I kväll, eller natt, så tog jag tag i en idé jag haft en vecka nu. Jag äger inga som helst blixtar eller sådanna saker, men det hindrar inte mig från att experimentera med ljus. Blev helt kär i det mjuka mysiga ljuset från.. ljusen. Mycket ljus här nu.

Sen så är jag väldigt förtjust i former, halsar, axlar, höfter, ben you name it. Former, linjer, kurvor. Tycker det är så intressesant med det där.. Funderar dock på om jag skulle gjort bilden på halsen liiiite ljusare, fast å andra sidan var det ju inte direkt ljust. 
Nu ska jag väl sitta och gräva i mina djupa häst-arkiv i jakt på bilder som ska bort och som ska sparas, finns mappar jag aldrig gått igenom trots att dem är typ fyra år gammla hehe.
15 kommentarer
Lisa - Kreativ bakning ♥

Jättefina bilder!

undefined

- Jaha okej, tack så mycket! Har ett 50mm, så tänkte liksom ifall det var jättestor skillnad eller inte :)
tack tack vad glad jag blir!
kram.

Fotograf Yohanna Mårtensson - Fotograf i Hälsingland

Haha känner igen det där, jag får som mest (och bäst!) idéer när jag ska sova, är helt omöjligt att lyckas somna när huvudet går på högvarv. :P

Superfina bilder du fick till där i natten iallafall! :)

Alexandra - Lakeyours

Så fina bilder!

Kika gärna in på min blogg om du har lust, kram!

Maria

Fina bilder :) Gillar ljuset och stämningen :)

PINKPIERCINGS.se

Jättefina bilder! :D

♫♪ sandra - en musikblogg

fina bilder :)

michelle bergström

Massa kärlek till ljusstaken!!!!

Johanna

Åh så himla fina bilder!!

linah

sååå fint:D!
gillar headern med!

s i m o n e [photography]

ah vad fina bilder :)

sv: har lagt till dig nu och jag blev nummer 9 tror jag, säg gärna vilket nummer du blev sen :)

Johanna

Åh så fina bilder! Kram

Linafoto

Samma här! Också nattuggla och som mest kreativ. Kul att du experimenterat med ljus. Man behöver inte alltid blixtar, det kan bli bra ändå :)

Marie

Ohh underbar bilder =D

Ellen

Jag gillade idén med levande ljus!