Kattunge!

Förutom att pappas internet lagt av för tillfället så har jag ännu en anledning till att vara lite frånvarande, vi har nämligen skaffat kattunge! Vi fick hem henne ihår kväll och jag får vara själv med henne fram tills på torsdag då mamma och syrran är i väg på Gotland. Var så orolig i början för hon varken åt eller drack och gömde sig mest under möbler men nu i kväll åt hon ordentligt och druckit lite också, skulle vilja att hon dricker mer nu för det är så varmt men vet inte hur jag ska få henne till att dricka mer. I början var hon väldigt blyg men nu i skrivande stund ligger hon vid fötterna hos mig. Åh jag är bara så glad, världens goaste katt är hon när hon väl vågar sig fram! Blyg men helt underbar! 
15 kommentarer
Molly

My god vilken söt liten varelse!c':

fashion

Neej så sööt :D

Rebecca Wahl

snygg design :D

VERONICA - modeblogg

SÅ söt!! :) Ha en underbart fin dag, kramar på dig!

Malin Johansson [PINKPIERCINGS.se]

Så va min kattunge med när han kom hem till mig, han varken drack eller åt och gömde sig dom första dagarna, men allt va ju nytt för honom, ändå va jag orolig, men bra att det funkar bättre nu :) Jättesöt förresten! ^^

Svaren på frågestunden finns på bloggen nu, kika in och kolla vad jag svarat på din/a fråga/frågor :)

Sofia

vad söt :D

Malin Johansson [PINKPIERCINGS.se]

svar: Det kan ta lite tid med det vanliga vattnet, men pröva att ställa henne vid vattenskålen och kör ner fingret där, tillslut så kommer hon dricka :)

MATILDA

söööt! :D

Alice

Naaw vad sööööt!

Alice

sv: den är verkligen bra!
vart ifrån brukar du ladda ner? (:

AW - Fotograf

Åååååh, längtar tills dess. Lättare att bli varm i kylan än kall i värmen ;)

Kajsa

vilken söt :))

Isabella

Svar: tack ska du ha! Antar att du med varit i Berlin då :) häftig stad! Och ja, det är verkligen kul att resa med pojkvännen och uppleva allt tillsammans. Hoppas du får med din också ;) kram

Fotograf Yohanna Mårtensson - Fotograf i Hälsingland

Åh men tusan så söt! :)

Clara

Så söt!