Veckosummering 1

Hoppar på tåget med veckosummeringar detta året och nu är det redan dags för den första!


I Lördags bar det av till stallet igen, efter en paus på jag vet inte ens hur länge. Som jag har saknat busfröna!
Kom ju till och med på mig själv med att stå och le när jag mockade haha! :P


Är man i hagen så ingår det att få en massa pussar ifrån Wille, helst i hela ansiktet på en gång.
Inga undantag denna gången heller!


Så sinnesjukt nöjd och glad över min lilla sago-hörna jag fått till // Halmstad har fått lite snö! Dock bara sådan som ser bra ut på hustaken. :(


Fick behärska mig för att inte gå in och utforska. Såg så spännande ut ju, älskar att utforska haha!


Självklart spenderades det tid vid symaskinen, här med min systers klänning ^^ // Och så körkorts-pluggandet, har nog fått in ett flow nu vilket känns hur bra som helst!


Och så kattmys, denna katten alltså. Alltid ska det gosas i ansiktet.


Saker jag tänkt på

- Att man bara hittar saker när man inte letar efter det. Alltså, jag gick runt och letade som en tok efter laddaren till min mobil i säkert en vecka. Den var bara puts väck! Till slut fick jag beställa en ny för skolan börjar snart och jag måste ju kunna ladda mobilen. Tror ni inte att jag hittar min gamla laddare ett par dagar efter att jag fått hem den nya?! 

Annat kul

- Den här och den här. Jag blir så varm om hjärtat när jag hör dessa. Så evigt tacksam för att vi ännu en gång får bege oss in i Rowlings magiska värld, det känns nästan som att få komma hem.
 
2 kommentarer
Ellen - tävlingsryttare

Fina bilder!

Svar: Tack så mycket! :D
Isabella Berger

Amanda Jona [SPONTAN]

Så härligt inlägg, låter som att du hunnit med många roliga grejer :)