151215

Väsen i S:t Lars

Jag vet inte om jag nämnt det men i helgen var jag iväg i Visby ännu en gång. Besökte Medeltida jul för andra året i rad och det var tokmysigt! Har dock kommit fram till att nästa år så åker jag dit dagen innan allt drar igång så jag slipper missa hela fredagen pga färjan.

Konsert i domkyrkan med Patrask, eldshow med Väsen i S:t Lars, varit på Kapitel och lyssnat till livemusik och njutit av atmosfären fram till ett på natten är några av sakerna jag hittat på där borta på ön och helt ärligt, vad mer behöver man ens?

Patrask under samlingskonserten i Klosterlängan under Söndagen.
3 kommentarer
Maria at inredningsvis

Fy fasen vad häftiga bilder där hade man velat vart med :) Jag passar på att önska dig en riktigt GOD jul och Gottnytt år:)

Idag har jag julklappstips till husdjur på bloggen!

LOVE Maria

Amanda Jona [SPONTAN]

HELT MAGISKA BILDER! Alltså du anar inte hur avundsjuk jag är just nu, ville ju också vara där, haha!

Svar: Tack! :D Du får åka dit nästa år och då får vi hoppas på snö, tredje gången gillt eller vad säger man? ;p
Isabella Berger

Amanda

Åh vad fantastiskt! Jag hade hela resan bokad men var tvungen att ställa in två dagar innan på grund av sjukdom, så är otroligt avis på dig!!

Svar: Men nej, gud vad tråkigt!! :( Du får boka till i år, det var ju större denna gången jämfört med förra som då var första gången. Så har vi tur så kanske det växt lite till detta året. :D
Isabella Berger