Veckosummering 3

Hjälp, nu kom denna summeringen upp lite sent. Men så får det nog vara ibland. :)


Som jag saknat dessa små öronen och skogen sen, riktig Ronja Rövardotter-skog!

Favorit-vyn! Var så sagolikt vackert med solen som tittade fram genom dimman.

Bytte spets på pennan till ritplattan för första gången på SJU år!! // Fallet på mitt underbara tyg, blev om möjligt ännu mera kär i det! Här hittar ni det, om ni är intresserade.



Saker jag tänkt på

- Att det känns som om Januari varit i en evighet men ännu är både Februari och Mars framför oss... 
- Jag är generellt en rätt teknisk person som har lätt för att lära mig och så, har koll på mina grejer och hur de funkar osv. Men att jag inte fattat hur man bytt spets på ritplattans penna är ju bara löjligt, sju år tog det mig. Det fanns nästan ingen spets kvar. *drar fram skämkudden*

Annat kul

- Detta receptet är by far det godaste jag ätit! Jag skippar dock limen och zucchinin och slänger i lite spenat i stället, det är så fruktansvärt gott!
- Såg färdigt (läs; såg allt på en gång) säsong 4 av Sherlock. Älskar att Netflix tog in den så snabbt för i övrigt. Men annars - jag hoppas så innerligt att det kommer en säsong till! Den är så sinnesjukt bra och man kan ju inte låta bli att bli lite kär, Benedict gör ett utomordentligt bra jobb med att porträttera Sherlock! *hjärtögon*
0 kommentarer