Veckosummering 11

Kom fram till att dessa pärlraderna kommer verkligen bli festlighet-show-off-rikemans-skryt. Kan inte hjälpa att jag är barnsligt förtjust i halvädelstenar och silver haha! 

Skulle sätta mig i hästarnas hage och njuta av solen när jag hittade massor med glas och annat skräp. Detta kära vänner är varför man nu för tiden slänger sitt skräp vid sopstationer. Någon tidigare ägare till gården har antagligen haft sin soptipp precis där. 


Tips, tankar och annat kul

- Icas egna vegetariska vårrullar! Jag älskar vårrullar, ni vet dem där små som brukar finnas på asiatiska restauranger? Jag har alltid varit lite grinig för att jag måste äta buffe varje gång om jag velat ha, men inte längre. Dessa är så himla goda och knapriga, går snabbt att tillaga och det bästa är att doppa dem i sötsur sås, nom nom nom!
Annars är jag så tråkig att jag inte har något annat kul att skriva om här. :(
0 kommentarer