Veckosummering 12


Älskar denna passagen i stan, särskilt Espresso Houses uteservering. Hur mysig?!


På väg till bion ser jag denna damen i buskarna precis brevid syrran, kunde inte riktigt låta bli att ta en bild.

Hängde lite inne på Blomsterlandet i jakt på en växt som tycker om lite mörker. Gick sådär och syrran och jag gick i stället och suktade efter citrusträd.
 
Tips, tankar och annat kul

- Detta med att äta, hur ska man få ordning på det?! Jag tillhör skaran människor som inte riktigt känner någon hunger och helt enkelt glömmer bort att äta. Men ändå gillar jag mat. Och äta varierat, hur ska man hinna med det? Hur ska man planera upp sin mat? Hjälp. 
- Beauty and the beast. Såg denna på premiären här i Halmstad och om ni funderar på att se den - gör det! Den var helt fantastiskt bra och jag snyftade mig igenom halva filmen. Jag skulle mycket väl kunna tänka mig att se den på bio igen och det är ytterst få filmer jag ser mer än en gång på bio.
- Shoppa inte när man är pirrig i magen och har huvudet någon annanstans. För det gjorde jag innan Beuty and the beast. Var inne på Indiska och köpte två muggar jag suktat efter i flera veckor. Damen i kassan sade att dem hade ett erbjudande på just koppar, 3 för 2. Jag tackade nej med anledningen "jag har inte råd". Alltså hur tänkte jag ens där? Åh vad jag är sur på mig själv.
2 kommentarer
natalie

åh, så himla fint inlägg!

Svar: Tack Natalie! :)
Isabella Berger

Molly Wiström

Håller med ovanstående kommentar, himla fint inlägg! Gillar verkligen bilderna! Skrattade till när jag läste berättelsen om kopparna på Indiska haha, det är precis något jag själv också skulle ha gjort haha :')

Svar: Haha vad skönt att jag inte är ensam om det då i alla fall. Ett riktigt sånt där fackpalm-moment. :pOch tack så mycket Molly!
Isabella Berger