Dessa oändliga blogglistor

1. Vad spenderar du mest pengar på?
Ja det är ju inte kläder i alla fall.. Antingen teknik, filmer eller inredning.

2. Spelar du något instrument?
Kan lite piano, ångrar att jag inte spelade mer när jag kunde. Nu sitter jag här utan piano men vill ha ett så gärna!

3. Favorit spel?
Harpan, det gamla klassiska Snake och olika töntiga hästspel.

4. Har du några piercingar?
En i läppen, en i naveln och en industrial. Planerar att skaffa ännu en i läppen, men fortfarande lite osäker.

5. Vad kan man hitta i din väska?
Hör och häpna, jag använder inte någon handväska. Det enda jag alltid tar med mig är mobil, plånbok och nycklar och allt det får plats i mina enorma jackfickor. 

6. Vilka mål har du inför denna månad?
Månaden är snart slut.. kanske börja gå och lägga mig i vettig tid? Fixa mitt förbannade tangentbord som är snett och låter precis hela tiden när jag skriver.

7. Har du någonsin gjort något olagligt?
Mycket möjligt!

8. Den mest spelade låten de senaste dagarna?
Hmm... Nordman - Känner Du Ljuset från deras nya platta, Patina.


9. Ett favorit märke?

Apple & Nikon ;) haha nej men.. nah har inget sånt som jag är besatt av.

10. Ett klädesplagg som du tycker är fult?
Uggs.

11. Finns det något/någon du har varit besatt av hela ditt liv?
Hästar? Drakar? Saker? Åh jag måste alltid gå och pilla på smycken i butiker, dem glittrar och är fina ju!

12. En film som du kan se om och om igen?
Hatar sådanna här frågor, jag kommer aldrig på något! Men Thor kanske?

13. Dömer du människor efter utseende eller personlighet?
Dömmer människor efter personlighet men kan inte ljuga om att utseendet är det första man ser så det gör ju ett stort första intryck.

14. Har du någonsin älskat någon du aldrig har träffat?
Ja, på sätt och vis.

15. Finns det något ämne som du älskar att diskutera kring?
Djur.. kanske. Foto. Men över lag gillar jag inte att diskutera saker, olika åsikter osv. Tycker inte alls om det, vill bara ha trevligt när jag pratar med någon.

16. Har du några dåliga vanor?
Biter på insidan av kinderna när jag har tråkigt hehe..

17. Tror du på att pengar kan göra en lycklig?
Temporärt, ja. För resten av livet, njae.

18. Älskar du ditt land?
Jag älskar inget land, men vissa länder känner jag mer samhörighet med än andra. Sverige vet jag inte riktigt hur jag känner för..

19. Vad för typ av musik brukar göra dig lugn?
Diverse filmmusik tror jag nog... typ.

20. Om du var tvungen att evakuera ditt hus på en kort tid, vad är en sak du skulle ta med dig?
Dem viktigaste fotoalbummen, min externa hårddisk och kameran kanske.
10 kommentarer
isabella

Kul att läsa! :)

Amanda [SPONTAN]

Intressant läsning :)

Isabelle Johansson

Kan du maila mig? har en fråga :)

Carro

Älskar dina bilder du tar! (imponerad)

PINKPIERCINGS.se

svar: Varsågod :D
Åh tack, det är min mest betydelsefulla tatuering :)

Louise

Kul att läsa!

MATILDA

Roliga frågor =)

Fatma - Grafisk designer

Spännande svar :)

sandra ♥

Mysig blogg och fina bilder ♥
Haft en bra helg?
Kram

Celine

Blogglistor är ju så kul ändå!