311215

Nikon D7100
Nikkor 35mm f/2

Så direkt när man kommer hem blir man sjuk. Tror inte jag sett dagsljus på flera dagar nu.
Jag spenderade julen i New York, eller strax utanför om man ska vara petig. Vi blev ditbjudna av mammas kusin som bor där med sin familj. New York, USA generellt har nog aldrig riktigt lockat mig som resemål om jag ska vara ärlig. Jag hängde bara med in till stan en av dagarna och det var mest väldigt mycket av, tja, allt. Som ni ser var vädret sådär, så vi såg tyvärr inte Frihetsgudinnan på väg in med båten men vi tog en sväng i Central Park. 
Känner att jag borde känna mer för New York än vad jag gör, tyvärr. Men nu har jag i alla fall varit där.
4 kommentarer
JUNITJEJ

Så fina bilder! GOTT NYTT ÅR!

moa

Men wow, vilka fina bilder!

INREDNINGSVIS

WOW vilka magiska foton :) du har verkligen talang bakom kameran.

Idag har jag billiga balkongtips på bloggen:)

Ha en fin ny vårvecka!

LOVE Maria

Johanna

så fina bilder!! älskar dimman på den sista och röken på bild två!

Svar: Tack så hemskt mycket! :)
Isabella Berger