250615

Nikon D7100 • Nikkor 18-55mm f/3.5-5.6 • Nikon SB-700

Äntligen, äntligen, äntligen!! Förra veckan beställde jag hem två förstoringar ifrån FujiFilm och idag så fann jag dem i brevlådan, som jag har längtat! Har funderat väldigt länge på att printa ut ett par bilder jag själv fotat men det har aldrig riktigt blivit av, men nu när jag har målat om i mitt rum så kände jag att nu så...! Så det blev ett par bilder ifrån årets körsbärsbloms-fotografering och det är rätt nice att ha ett par bilder man själv fotat upphängda på väggen måste jag säga! 
14 kommentarer
Neha - Foton, Sömnad, Tips & Trix

Vilka fina tavlor

Svar: Tack så mycket! :D
Isabella Berger

Isabella

Svar: tack för att du förstår och klokt svar!! ♥

Kul att du gillar min inredning :) jag har kommit lite i en svacka nu och inte köpt något på ett tag... men annars brukar jag leta en del på ellos! Där har jag köpt en del småsaker :) annars älskar jag att fynda på blocket/tradera/loppisar, alltså second hand :) kram

Amanda Jona [SPONTAN]

Åh så fint det blev! Måste även berömma hur du inrett hyllan, så snyggt ju!

Svar: Tack! :D Är själv väldigt nöjd med den hyllan, många saker där som är väldigt personliga. ^^
Isabella Berger

VERONICA - fashion blog

Så himla himla fina tavlor, riktigt fina! :) Älskar din inredning tjejen, riktigt fint! Ha en grym dag, kram!

Fru Boholm

Vad fint och helt rätt att göra tavlor av dina egna bilder :)

Svar: Tack! :D Det känns väldigt bra att äntligen ha ett användningsområde för mina bilder.
Isabella Berger

Jennisbeauty

Heeelt underbara tavlor! :)

Svar: Tack! :D
Isabella Berger

Matilda Wik - fotograf i Norrköping

Åh det är så inspirerande att läsa om folk som lägger ner tid och själ på inredning och får så här fint som du har! Med enkla medel liksom. Jag älskar sånt, men jag har mig inte tiden till det själv tyvärr.. :-/

Svar: Tack! Just nu är jag hemma 24/7 så jag har ju en del tid över om man säger så, dock kommer det här med inredning naturligt för mig så, för min del så tar det inte så mycket tid. Hoppas du får tid till det någon dag. ^^
Isabella Berger

Emma Engström

Bilderna du beställde är verkligen hur fina som helst! :D

Svar: Tack så hemskt mycket! :D
Isabella Berger

Matilda - Skönhetsblogg

Vilket fint rum!

Svar: Tack så mycket Matilda! :)
Isabella Berger

Lina

Så fina tavlor! :-)

Svar: Tack Lina! :D
Isabella Berger

milina.blogg.se

Tungpiercingen var faktiskt den som jag tyckte gjorde ont! Speciellt läkningen! Hade ont i ca 2 veckor

Svar: Jaså, jag tyckte det till och med gjorde ondare att ta i naveln. :P Har lyckligtvis inte haft några problem med läkningen hittils, förutom att tungspetsen känns lite bortdomnad och att Corsodylet smakar skit haha. ^^
Isabella Berger

MATILDA

Superfina tavlor :) Passar verkligen in där :)

Svar: Tack! :D
Isabella Berger

Johanna Davidsson

Hej, jag undrar om du skulle vilja göra ett bloglovin byte med mig? :)

Svar: Tyvärr gör jag inte bloglovin byten :)
Isabella Berger

ella

åh vad fint du har det!

Svar: Tack så mycket! :)
Isabella Berger