180616


Igår. Var iväg en sväng på Gekås och som vanligt blev det ju dyrare än man tänkt. Men jag fick i alla fall med mig allt jag kom dit för och för en gångs skull så köpte jag inget jag inte behövde, underbart!
Det jag är mest nöjd med är denna fiskelådan som fick bli sy-/pyssel-låda. Äntligen! Jag har inte haft en egen sylåda så alla mina grejer har legat lite här och där.

Idag. Åter igen var jag på äventyr men denna gången blev det bara till Blomsterlandet. Eller så bara är det ju inte, jag älskar att gå omkring i blomsterhandlar och självklart kunde jag inte hålla mig ifrån att köpa hem något. Så det fick bli en av mina favoritväxter - en murgröna! Älskar verkligen när dem står på en hyllkant och hänger ner.
4 kommentarer
Molly Wiström

Så fint, älskar murgrönan! Det är så kul att pyssla med rummet och dessa bilder får mig att vilja göra just det! Det skulle vara jättekul att läsa ett inlägg om dina böcker någon gång! :D

Svar: Oh bra idé! Det ska jag absolut försöka knåpa ihop! :D
Isabella Berger

Anita

Kul med Gekås :D

Svar: Nja, blir ju alltid så himla sur på allt folk haha! x)
Isabella Berger

FrökenTV, bloggen om tv och film

fint :O)

Madde / ★ Livet som mamma, lärare och doula i Dalarna ★

Spännande, jag har aldrig varit där men verkar som många som åker dit är nöjda :).