241114


Åh jag vet inte vart jag ska börja. Men böcker, vad vore världen utan böcker? Har haft en ganska lång läspaus förra året men nu har det lossnat igen. Kommer ihåg första boken jag läste helt själv, var tvungen att läsa den själv för mamma hann inte läsa för mig en kväll och det gick ju inte för sig. När jag var mindre var jag besatt av hästar, allt handlade om hästar och så även böckerna. Så den första boken jag läste själv var någon ur en serie om en vildhäst som heter Windy, jag tror jag läste om den serien fyra fem gånger innan jag började upptäcka att det faktiskt var kul att läsa om annat också. Några andra som ligger mig varmt om hjärtat nu för tiden är Harry Potter, The Mortal Instruments och Eragon. För att inte tala om Astrid Lindgren och H.C Andersens verk.
8 kommentarer
Cassandra

Så fin blogg du har!

Svar: Tack! :)
Isabella Berger

Fru Boholms Hörna

Jag är också en bokmal och visst är bokrean en av höjdpunkterna i februari? :D

Svar: Absolut är det så! :D
Isabella Berger

Vilma

Åååh jag älskar böcker, dock har jag inte läst en bok sedan i somras om man inte räknar med dom i skolan...

Svar: Nej vad synd, du får passa på att läsa lite på lovet nu då! :)
Isabella Berger

Paulina

Så fin bild! :D

Svar: Tack! :D
Isabella Berger

AW - Fotograf

Ditt inlägg, ååååh <3 De är som att jag hade skrivit de, loooovely!

Svar: Böcker är det bästa som finns!! Jaa Berlin ska du verkligen åka till, om du bilar ner så tipsar jag om att åka inom Eutin som ligger norr om Lübeck, supermysig stad! :)
Isabella Berger

AW - Fotograf

Och tack för din kommentar :D Får hoppas att jag får åka dit någon gång och besöka alla ställen :D

Ida - foto & häst

superfin bild och bra text! älskar oxå böcker, dooock så hinner jag inte läsa så mycket just nu, och de suger haha :(

Svar: Vet hur det känns! Hade en superlång läs-paus och det sög verkligen för jag ville ju läsa men fastnade aldrig. :(
Isabella Berger

Ditt namn

Ja, vad vore den utan dom? Jag läser hela tiden och har precis beställt hem ett nytt gäng från cdon :)

Svar: Oh lyckost! Just nu har jag inte råd med böcker då jag snart ska till Gotland, betala av resan till Lübeck och sen ska man ju köpa lite julklappar också haha! :)
Isabella Berger