070815

 
I morse vaknade jag i Visby och ikväll somnar jag i Halmstad. Hur deprimerande som helst. Dagarna i Visby har varit så himla roliga, även om jag varit ensam. Största anledningen till varför jag valde att åka ensam var för att utmana mig själv och jag är så glad över att jag lyckades! Första dagen var väldigt nervös och så, annat hade jag inte förväntat mig... Men annars har det gått så bra. Första kvällen var jag på tornespel och innan jag gick dit övervägde jag att avstå, trots att jag hade biljett och allt. Men jag är så glad att jag gick, både för att det kändes som ännu en liten seger över min ångest men det var också så kul! 

I Onsdags eftermiddag tog jag min mantel, bok och fyllde på vattenflaskan för att bege mig bort mot Nordegravar för att se på TRiX eldshow 22:00 (se Elins fantastiska bilder här). Hörde att man skulle vara ute i god tid och jag tar god tid på allvar, men det gjorde visst alla andra också haha! På vägen dit gick jag inom marknaden och köpte lite mönster inför mina syprojekt tills nästa år och helt plötsligt såg jag Nora, som jag följt i flera flera år. Trodde inte jag skulle våga hälsa först men bestämde mig för att göra det ändå och det är jag också himla glad över att jag gjorde, även om jag har en blackout gällande första biten av mötet.
2 kommentarer
freja

Visby har verkligen sin charm, sjukt fin stad! :D

Cassandra

Häftiga bilder!