070715



Dem två sista bilderna hör inte alls ihop, men kom på att jag inte visat er min klänning (som jag är så nöjd med) så det fick bli ett litet omaka par här. Testade min pilbåge idag och var lite naiv och tänkte att jag kunde stå på en åker med midjehögt gräs och skjuta och sedan hitta pilarna igen. Inte alls. Sköt iväg fyra pilar, hittade enbart en. Så nu har jag sex pilar istället för nio, det är inte jordens undergång direkt då dem inte var särskilt dyra. Men det är ju så otroligt irriterande att förlora pilar det första man gör... 

Som ni ser så hittade jag även en midjeväska som är perfekt för min lilla plånbok och mobil samt ett fantastiskt fint halsband. Ser verkligen fram emot Visby, det är mindre än en månad kvar! Kan ni förstå?! Ah, ska få fira min födelsedag mitt i medeltiden, kommer bli underbart!
10 kommentarer
Molly

Så otroligt fint! *-* Klänningen är helt makalös! Fantastisk färg!

Svar: Tack tack tack! :D
Isabella Berger

Netti

Vad roligt att skjuta med en pilbåge och klänningen är helt underbar! Jag älskar klänningar från den tiden :-D

opie

Gött!

Fru Boholm

Vad roligt med pilbåge! Hoppas att du får det toppentrevligt i Visby.

Emma Grann Fotografi

Åh kul!!

Emma Engström

Midjeväskan är väldigt häftig! :D

Svar: Tack! Storleken är perfekt! ^^
Isabella Berger

VERONICA - fashion blog

Gud så härliga och vackra bilder!! :) Kramar!

Svar: Tack så mycket! :)
Isabella Berger

Linda

Klänningen i sig är helt gudomlig, men färgen....!!!! Älskar den, perfekt :)

Svar: Tack! :D Jag älskar marinblå och det har var precis den nyansen jag hade i huvudet när jag planerade att sy klänningen, blev överlycklig när jag hittade tyget haha!
Isabella Berger

Erica

Vilka fina fynd! =)

Svar: Tack! :)
Isabella Berger

Amanda

Åh vilket snyggt koger!! och Klänningen såklart ;)

Vilka vackra bilder du tar, scrollat en bit på bloggen nu och väldigt snyggt hela vägen!

Svar: Åh tack så mycket! :D
Isabella Berger