050715

Nikon D7100 • Nikkor 35mm f/2

Ah! Var i Varberg igår och vandrade omkring på årets första medeltidsmarknad för min del, det var helt underbart! Blev färdig med min klänning några dagar innan marknaden och bestämde mig för att ha den på mig under dagen. Det var varmt! Fast vad hade jag förväntat mig egentligen?

Jag vet inte riktigt vad jag ska säga om det hela... Underbara dofter, underbar atmosfär, underbar musik (dem fantastiskt duktiga killarna i bandet Vagando på sista bilden), underbart god mat, trevligt folk.. Och en hel del krimskrams på marknaden - så klart! Tycker det var en bra uppvärmning inför Visby! Med mig hem fick jag min älskade pilbåge tillsammans med koger och pilar. Testade även på att hugga i sten. Ett halsband och en bältesväska. Jag är i alla fall helnöjd med dagen och kan knappt vänta på kommande medeltidsmarknader hehe! 
6 kommentarer
Neha - Foton, Sömnad, Tips & Trix

Vilka fina bilder

Svar: Tack! :)
Isabella Berger

Molly

Åh vad fint *-*

Svar: Ihi jaaa, det är så himla fint där! :D
Isabella Berger

maria at inredningsvis

ÅHHH vad underbar game of Thrones känsla bara Jon Snow som fattas haha :)

Idag har jag badlista på bloggen :)

Ha en härlig fortsatt vecka

LOVE Maria at inredningsvis - inredning it's, Swedish for decor :)

Svar: Hahaha ja, dock är jag inte särskilt förtjust i varken GoT eller Jon Snow hehe. ^^'
Isabella Berger

Linnea, fotografier

Men guud vad roligt att få vara där!!

linah

men va coolt:D!

Johan

Trevligt Jag har ett stort historieintresse.

Svar: Historia var ett av mina favoritämnen i skolan, tycker det är himla intressant. :)
Isabella Berger