Veckosummering 13


Kan inte naturen bara bli fin nu? Orkar inte med detta kala längre... // Min äpple-planta har börjat växa så det knakar!

Var på promenad med min favoritmänniska, tänk att hon där och jag kännt varandra hela våra liv?! <3

Detta är nog mitt favoritperspektiv på katten, så charmig!
 
Tips, tankar och annat kul

- Smyckesförvaring. Om det är något jag har problem med så är det smyckesförvaring. Nu har jag ju i och för sig inte så mycket smycken eftersom jag helt enkelt inte använder det, men det jag har hamnar i en liten ask och trasslar gärna ihop sig en del. Men jag är inte särskilt förtjust i vanliga smyckesträd så jag funderar på att knåpa ihop något själv, kanske något liknande detta eller kanske det här? Denna är ju också himla snygg. Hmm, ja detta tåls ju att fundera lite på.

- Coolirpa. Denna tjejen har otroligt mycket DIY-videos om olika sömnadsprojekt och min favorit, hon har en serie där hon gör om gamla plagg till helt nya och det hon skapar är helt fantastiskt! Blir så inspirerad och pepp på att sy mer vardagliga kläder och inte bara historiska och fantasy. :D

- Poldark. Hittade denna på Svt Play i veckan och har redan sett färdigt första säsongen. Jag slängde på programmet utan att tänka egentligen (ville bara ha något att titta på medans jag åt) så gissa överraskningen när Aidan Turner är med?! Denna serien hur som helst är verkligen i min smak, historiskt kostymdrama. Kan det bli bättre? Nja. Helt klart värd att ses säger jag. :)
0 kommentarer