Veckosummering 14

Haha, kammade ut flätorna (sover med flätat varje natt) och bestämde mig för att platta håret för första gången på säkert två år. Det var visst lite skillnad där ja...

Syrran och jag beställde visst samma sak på Espressohouse så varför inte leka med synvillor? // Mitt nya tyg jag köpte på marknaden i Kungsträdgården. Så otroligt fint och tunnt ylle, helt galen i det!!

Tips, tankar och annat kul

- Summeringar. Nästa år tror jag att jag hakar på det där med månadssummeringar i stället. Att summera varje vecka för min del känns nästan lite för mycket eftersom jag inte alls har någon särskilt händelserik vardag. 
- Dyra hobbys. Varför i hela friden ska jag ha så dyra hobbys?! Tyget jag köpte nu på marknaden gick loss på 290kr/m. Jag behövde fyra meter. För er som inte orkar räkna så landade det på 1160 riksdaler. Och fotografering är inte heller billigt, särskilt inte efter att man blivit så himla kräsen och är mer medveten om vilka prylar man köper. Mitt drömobjektiv kostar ca 18 000 kronor i nypris. Det är rätt mycket pengar. Varför varför varfööööör?
0 kommentarer