Veckosummering 7, 8, 9, 10

På väg mot Höganäs med både svärd och pilar genom kollektivtrafiken, funkade felfritt om än några blickar. 

En dag hade vi utflykt till Bauhaus i Fyllinge för jag behövde köpa en bets som bara fanns på där, slutade med att vi gick runt och drömde om både golv och kakel.


Kattmys när det är som bäst! Vi låg i soffan och snarkade bort flera timmar hon och jag.

Jag mellanlandade hemma i Halmstad en dag under veckan pga möte men åkte därefter med pappa och syrran till Väla.
Och dem enda bilderna jag tagit sedan Höganäs är dessa. Inbunden bok för 29:-!! Samt att jag kommit underfund med att det trots allt är rätt roligt att fläta håret.


Tips, tankar och annat kul

- Peaky Blinders. Denna serien blev vi alla som besatta av och vi såg faktiskt färdigt både säsong ett och två under tiden vi var hos Robin. Den finns på Netflix och jag kan inget annat än att varmt rekomendera den!
2 kommentarer
Amanda Jona [SPONTAN]

Så kul att få se, boken var ju värsta fyndet!

Svar: Visst var den det! Nästan ofattbart att dem ens släppte iväg den för det. :o
Isabella Berger

Annsoh

jätte fina bilder! :) hoppas du haft en trevlig helg!